Wednesday, May 13, 2009

keje pertama aku...

ho2...
wat pertame kali dalam idop aku, aku g keje yg sebuah opis. +, slame ni mmg aku x pnah keje pon. jd suri rumah je. x ke laen mcm, da nk dkn continue blajo baru nak keje.
sumenye sbb duit.
aku mmg excited bile ditawarkan keje dgn bos bpk aku ni n aku leh ajak kawan aku. so, aku ajak r nani...
hari pertame dgn hari kedua mmg bz. keje blmbk. tp x pe, ktorg x kesah. makan tgh hari pon free... pastu tym keje x stressed. ok la tu kan.
pnat tu x jgak la sbb dok atas kerusi je.
keje ktorg tu settle kan dokumen2 kat situ atau sweet lg nak sbot, opis girl. ye ke? lbey kurang r. tp jumlah dokumen x terkate byk nye. hari ni je kene settle kan beratus2 dokumen.
esok lg aku x tau la. x pe... demi duit. lg pon x boring sgt.
leh pasang lagu...
tu je r aku nak cter...
pengalaman baru aku...

1 analisis anda:

yong farehah said...

oh!! agaknye kalau aku keje situ, mesti kene pecat kn??
sebab tulisan aku huduh..
aku sniri pon x reti nk bace... ha2...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails