Monday, November 7, 2011

Allah selamatkan kamu...

semoga Allah selamatkan aku juga.

amin...

First of all, Happy Eid-Adha to all my Muslim friends, selamat makan daging banyak-banyak. bagi yang ada penyakit gout, sila bawa bersama air mineral kemana sahaja anda pergi.
buat yang beraya sebagai perantauan sama ada di UPM atau mana sahaja, semoga pengorbanan anda tak pulang ke kampung halaman membawa seribu erti yang amat mendalam. ewah!

second of all,
happy birthday!!!
to my friend, Muna Munirah who was born on 7 november,and happy belated birthday to Aisyah, born on 3 november. happy 20!! aku je yang belum 20 lagi.




tak lupa juga kepada my beloved Nishikido Ryo, also born on 3 november. tanjoubi omedettou!!!

hemsemkan teman lelaki saya? *wink* walau awak dah 27 tahun, saya tetap sukakan awak. sweet kan... *muntah*

dan kepada sesiapa yang aku mention atau tak, thanks to your mother for bring all of you to this world. thanks for being my friend and my boyfriend. aawww!

terlambat sikit sebab aku malas nak post dekat rumah. ramai sangat orang nak baca.

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails