Sunday, November 20, 2011

appreciate!

i'm the kind that always tend to forget when i found something new in my life. seriously.

kadang-kadang bukan aku sengaja nak lupa. tapi 'something new' tu selalu distract aku untuk ingat dekat benda yang dah lama stay dengan aku.

tak de reason yang menarik kenapa aku post entry ni. dan reason sebenar dia sangat lah lame kalau korang tau.
tapi sebab yang lame ni lah bagi aku sedar betapa aku tak hargai sesuatu sampai aku menyesal macam ni. oh, ini tiada kena mengena dengan lovey dovey things ok. tapi prinsip ni boleh apply untuk lovey dovey things.


credit: google

see, i've lost it. and now I appreciate it.

sekarang jugak la baru nak menitik-nitik air mata bila bukak gambar, video ape semua.
kadang-kadang aku gelak dekat diri sendiri, gila ke ape aku ni tetibe nak sedih-sedih depan laptop. tapi seriously, masa benda tu ada, aku lupa, biar je. tapi bila dah tak de, baru nak explore seketol-seketol, lepas tu hadap sepanjang hari. 

mesti korang tak faham kan apa aku cakap. tak pe la, biar aku je yang faham. lame sangat untuk aku bagitau.

yang penting, appreciate apa sahaja yang berada depan mata anda sebelum benda tu dissappear. hilang dari pandangan mata anda.

2 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails