Friday, March 22, 2013

dokumentari ayam terbang #1

assalamualaikum.

Secara rasminya semester ni aku akan kembali memelihara ayam dengan penuh semangat waja yang membara dijiwa bla bla bla…

Actually I’m supposed to take care of all of the ayam last year. Tapi aku dah gatal ke Bogor, terpaksalah ambik subjek poultry semester ni. Jadinya bermulalah dokumentari ayam-ayam aku dari minggu ni sampailah beberapa minggu akan datang.seterusnya tengok je lah gambar-gambar kerja-kerja pembersihan ni dulu sebab ayam tak sampai lagi. next week ayam sampai aku letak gambar banyak-banyak ye.

oh ya, nama group aku ayam terbang. idea hang jebat secara spontaneous.
kalau sebelum ni aku bela sampai 300 ratus, this time cuma 100 je. so, stay tuned. banyak kisah menarik menanti anda. Samalah, macam yang aku buat dulu. Yang diari anak ayam tu. Bezanya dulu aku bela ayam kampung kacukan, sekarang ayam daging. Adatlah, bakal penternak negara. Semua jenis ayam kena cuba bela.







klik gambar untuk tumbesaran

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails