Saturday, March 16, 2013

Surau



Assalamualaikum…
Aku rasa makin lama makin malas aku nak update blog ni. Hari tu kemain berlambak idea tapi dah keyboard ni jahanam pulak. Mula-mula tak boleh pakai tanda soal dengan titik bertindih je, lepas beberapa ketika, tamat terus riwayat keyboard laptop aku ni.  Sekarang pon aku survive pakai usb keyboard je. Tapi alangkah peliknya pakai laptop tapi ada usb keyboard. Ah banyaknya tapi.

Tak pe lah aku redha dengan ketentuan ini. Nak beli baru, aku tak mampu. Nak mintak dekat mak dengan bapak lagilah no no. mintak laptop yang nip on aku dah cukup rasa bersalah ni kan nak mintak yang baru. Even dah tiga tahun aku pakai laptop usang ni.

Tapi dah elok-elok ada usb keyboard dah broadband pulak kene potong. Just nice. Kalau dah tak reti-reti nak bayar tu memang solely salah aku lah. Siapa lagi. Haih.

*********

Ni lah kalau aku start balik lepas lama tak update betul-betul. Beria explain, lepas tu karang tinggal lagi blog ni. Walaupun aku sedar pembaca setia blog ni tinggal dua tiga orang je. tapi kalau aku tinggalkan blog ni macam mana aku nak teruskan impian aku ni jadi penulis.... Walau bagaimanapun, terima kasih banyak-banyak kepada yang setia tekan link blog aku, yang setia baca dengan yang setia komen.

Point aku sebenar hari ni nak cakap pasal surau sebenarnya. Tapi next entry lah. Macam dah panjang sangat mukadimah aku ni. Nak sambung lagi korangla yang tak larat baca. Aku rajin je nak sambung menaip lagi.

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails