Monday, March 15, 2010

al-fatihah...

akhirnya, puan azizah ishak, lecturer fizik aku telah kembali ke rahmatullah pada pagi tadi...
aku agak terkilan la sebab x dapat jumpa dengan beliau ketika hayatnya masih ade...
just sempat ziarah jenazah beliau je tadi...
baru rancang nak pegi hukm, tapi lastnye, lokasi bertukar...
ke selayang, kampung ibu beliau dan disemadikan di sane...
al-fatihah untuk allahyarhamah pn azi...
we'll miss u...
x sangka secepat ni beliau pegi tapi aku dengan kawan2 yang lain redha sebab beliau dah lame menderita...
semoga roh dan jasadnye dicucuri rahmat...
serius, aku rindu puan azi, aku simpan lagi mesej2 yang puan bagi time2 nak exam...
really miss her...
mase pegi ziarah jenazah beliau tadi, sempat la aku hadiahkan bacaan yassin dan fatihah...
x mampu nak nanges, tapi hati aku, x sape yang tahu...

balik dari ziarah, aku ikut parent roommate aku pegi kenduri dekat cheras. alhamdulillah... rezeki murah hari ni... satu sen pon x keluar...
malam ade tahlil... untuk allahyarhamah jugak.

esok exam math, study macam aku dah hebat sangat... pandang je latihan yang aku buat minggu lepas. tu minggu lepas, otak aku bukan suci sangat nak ingat bende yang aku belajar minggu lepas...
lusa chemistry, same la. pakai yang minggu lepas jugak.
tulat, paling mencabar, biology... x dapat markah elok memang cari pasal kau hanani... 3 tajuk masuk, tapi aku bace macam 3 muka surat je... selak selaju mungkin... doakan aku yang pemalas ni dapat markah yang cemerlang untuk exam kali ni...
pemalas, tapi harapan tinggi melangit... x de la struggle mane, tapi nak result macam orang study 24 jam. hanani, jangan nanges tengok result nanti ek...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails