Sunday, March 28, 2010

bila aku dapat bola...

sungguh tidak ku sangka,
aku ade bakat terpendam rupanya...

dah 2 hari,
aku join sukan ASPer...
semalam sukaneka. dapat la aku merasa jadi kanak2 balik.
main musical chair,cawan buta dengan jadi jurukamera paling bertauliah di malaysia...
hilang malu dan segan. bantai je...

malam pulak, tengok zafest (festival zapin inter kolej)
seronok pulak aku tengok zapin tu, padahal aku x de la minat pon.
saje, bagi sokongan kat kawan aku. cuci mata sket...

tadi pulak, ade futsal...
pertama kali dalam hidup aku, aku main futsal untuk real match.
selama ni aku main tendang je bola.
sebab, aku x suka bola sepak. aku suka pon, tengok goal keeper je...
tapi tadi, aku memberanikan diri jadi player utama game tu...
wakil group aku la...
buat pertama kali jugak, aku berjaya meloloskan bola sebanyak 3 kali.
baca betol2. bukan memboloskan, meloloskan.
3 kali aku dapat chance nak goal kan tapi semua fail. rugi kan?
its okay, amatur. first time pulak tu.
namun, aku berjaya mendapatkan sokongan dan pujian orang ramai sampai membuatkan aku maen sampai 2 game bawah tengah hari yang menggila...

pastu balik, sakit kepala.
study ape pon x.
esok tutorial bio, lecturer tanye, nganga.
dah cukop!
nak study. hehehe...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails