Sunday, March 7, 2010

exam, dinner, study...

lusa exam,
malam ni dinner Malam Gemilang Putra(MGP) kat Putrajaya International convention Centre.
study?
sket je...
hanani...
ape nak jadi ni...

excited sangat nak makan grand2 sampai lupa study...
bukan lupa actually tapi malas.
ya allah... camne test 2 nanti...
macam mane nak dapat 3.7 ni...

untuk malam ni,
sape x excited...
majlis camtu bukan selalu boleh pegi...
beratus aku dengan budak2 lain habiskan beli baju, kasut, tudung, dan sebagainye untuk malam nanti...
caye tak?
sebab tu semuanya pakat excited.
aku?
x de la excited mane tapi malas nak study punye pasal, aku dah terjoin diorang yang excited tu....

exam...
aku jadi malas nak study sebab exam.
kalau x de exam, rajin je aku study...
aisy....
peliknye aku ni...
kalau study teruk2 result aku x elok langsung tapi kalau x study elok pulak result aku...
tapi x nak la x study langsung. mati la aku...

hanani...
study la...
kesian la kat diri sendiri...
nanti kau jugak yang sdey kalau ade result yang fail...
jangan la repeat balik mistake mase sem dulu...
study ek...

nanti aku update gambar MGP ek...
baju baru... high heel... selendang... YEK!!!
yang penting, makan!

2 analisis anda:

diyana anwar said...

tak tahan kawan aku.
dah MAJU!!!! aku bangga. muahahah

hananishikido said...

Haha... aku bangga dengan diri sendiri bley?

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails