Friday, March 12, 2010

bengang

pagi2 lagi aku dah bengang.
elok elok dah sampai kelas sekali. cancel.
x de sape bagitau aku pulak tu. mane x bengang. cam gile aku kelam kabut pagi tadi.
memang sakit hati.
dekat sape? entah. tapi memang sakit hati la. giler punye sakit. terus x de mood dalam lecture math tadi. x faham pape pulak tu. selalu laju je aku nak faham pape pon tapi hari ni lepas mood aku terbunuh, memang haram aku x faham pape.
biarkan.
omedettou@tahniah@ congratez kepade batch form 5 junior aku sebab berjaya dapat ranking no 15, tahniah jugak kat cikgu2 kesayangan aku kerana usaha cikgu tahun ni sungguh berbaloi. at least dapat la overcome kekecewaan result tahun lepas kan. anyway, tahniah sekali lagi... semoga kejayaan tu berterusan sampai bila2.... x de la orang hesitate nak hantar anak dekat mrsm lenggong lagi dah...

lagi satu, malam tadi entah macam mane aku boleh mimpi aku jumpa super junior... siap tangkap2 gambar lagi. tapi dorang macam senyap semacam je... biarlah. tau la aku sedih sebab x mampu nak beli tiket pegi konsert, tapi x kan sampai mimpi kot. x pe la, at least jumpa gak kan dari x jumpa langsung. dalam mimpi pon jadila. hehehe... gembira la sket...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails