Monday, March 22, 2010

sedih...

kenape aku x de duit?
boleh buat soalan x?
aku sedih...

aku nak pegi konsert suju...
tapi,
nak beli tiket je habis terus elaun aku.
x pe la... terima je la.
tapi bila aku teman orang yang nak pegi konsert tu beli barang dengan gembira,
hati aku terhiris gile nak mati...
feeling x?
memang tu yang aku rase...
serius sedih.
malam konsert tu disebabkan kecewa yang teramat sangat,
aku decide nak lupekan kejap pasal konsert tu.
tapi hari ni bila aku tengok balik video konsert tu...
sedihnye~~~
lagi pon, bukan semua datang... x lengkap dah super junior idaman aku tu...
tau... bukan aku je yang kecewa x dapat pegi...

fancam je...


bukan main seksi lagi shiwon... mentang2 body dah lawa...


macam biasa, my heechul, dah last baru keluar...

2 analisis anda:

yong farehah said...

x yah buat cite sedih wei... wuwuwuwu

hananishikido said...

dah x sdey dah... wait for the upcoming event. hehehe...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails