Tuesday, April 5, 2011

is there a perfect man like him???

teman ni suke beno le nengok rancangan We Got Married part Nichkhun dengan Victoria. ate, teman pon tepikior, ade ke lelaki seghope macam nichkun tu nak dibuat laki???

translate:
aku sangat suka menonton rancangan We Got Married part Nichkhun dengan Victoria. lepas tu, aku pon terfikir, adakah lelaki serupa macam Nichkhun tu nak dibuat suami?

*time-time usop wilcha ni tengah femes, boleh la aku nak promote sekali bahasa kesayangan aku ni... oh perak, i love u...*


is there any man outside there can behave like him to a woman?
ni ha... dalam show ni kan, dia sangat sweet, romantis, supportive dan bla... bla...
dalam erti kata lain, he's so perfect. there's no time to dislike him. ok, jangan pedulikan baby face beliau yang sangat comel tu. lagi satu, jangan nak kata aku suka orang korea. dia orang Siam. bini dia tu pulak, cina.

bila aku perhatikan sekeliling, analisis sket-sket, aku tertanya-tanya, ada ke lelaki Melayu Islam yang macam dia ni? yang boleh dibuat laki. macam tak de pon ada. berdasarkan pemerhatian aku la kan, lelaki melayu ni susah sket nak romantis-romantis. lepas tu ego dia up sket. entah, aku tak tau nak compare apa. sebab aku still tertanya-tanya, ade ke stok lelaki melayu macam ni?

meh aku list sket speselnye dia ni,
1.kaya
2.comel? hensem? suka hati...
3.supportive gila
4.tinggi
5.ego boleh control
6.romantis
7.cool
dan sebagainya...

tapi apesal list tu macam list lelaki idaman aku ni??? tinggal lagi dia tak melayu dan Islam je. yes, macam mana pon aku suka artis overseas, lelaki melayu jugak yang aku nak.
jangan nak kata aku berangan je lebey ok, siapa tak nak lelaki kaya? hensem? cool? cuma dapat dengan tak dapat je. lagi pon aku bukan lawo beno nak lelaki se perfect ni... just tertanya-tanya je... lagi satu jangan nak kata dia dalam tv je macam tu. at least show tu spontan, tak de skrip. kalau lelaki yang tak cool boleh ke jadi cool walaupon nak berlakon je?
cuba tukar wajah dia dengan mana-mana lelaki melayu, ada tak yang best macam dia?
tapi kan, ada ke? macam tak de je... nampaknya memang la aku berangan je... Victoria, tolong la jadi dengan Nichkhun, tak sia-sia wo idop kalau pilih dia...

p/s: entry ini ditaip oleh aku lepas menonton we got married. sebarang ketidak puasan hati boleh diluahkan. aku ok je...

3 analisis anda:

Anonymous said...

haha..tak bleh blah..

Hanis Amanina said...

oh jong kook di hati :D

hananishikido said...

tak habis-habis dgn jong kook nye...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails