Thursday, April 7, 2011

presentation no more

hua!!!!!!!!!!!!!!!! aku sangat gembira. lastttttttttttt sekali, habis jugak semua presentation untuk sem ni. dan, aku sangat berpuas hati dengan semua presentation yang aku dah buat. penat wo... ready macam-macam semata-mata untuk presentation yang setengah jam je. tapi worth la... so ok la kan...
setakat ni, aku memang dah buat yang terbaik untuk setiap presentation yang aku dah buat. macam biasa, aku memang semangat. so, presentation aku memang semua semangat la. paling aku gembira, bila lecturer english aku cakap good job dekat group aku and dia tak cakap pon dekat group lain. sangat gembira. markah presentation kenegaraan pon memberangsangkan, second tinggi antara semua group. subjek yang lain-lain pon aku gembira dengan prestasi aku dengan group aku. serius gembira. aku bukan riak sebab nak cerita benda-benda ni, tapi saje, nak kongsi boleh kan...

tapi kan, ada satu benda aku pelik.ada setengah group, macam tak pernah buat presentation. baca slide sebijik-sebijik, slide penuh dengan tulisan, lepas tu orang tanya soalan tak nak jawab langsung and banyak lagi la masalah-masalah yang aku tengok masa dorang present. bukan semua la yang aku komen macam ni, yang ok tu ok la kan. sebab sebelum ni aku still student asasi. bila aku masuk degree sem ni, aku agak terkejut dengan perfomance orang yang satu sem awal daftar dari aku, means dorang dah ada experience present masa sem satu. tapi still, macam tak pernah buat presentation langsung. pelik... aku bukan la hebat sangat nak komen, kritik orang lain, tapi boleh compare la yang bagus dengan yang tak bagus. and lagi satu, kesian sangat kalau orang yang bagus masuk team orang yang tak semangat, buat kerja cincai, lepas tu markah teruk sebab budak-budak yang tak semangat tu. come on la, ni universiti ok, semangat la sikit. macam mana kerja nanti kalau sekarang tak practice elok-elok. masa depan tu...

2 analisis anda:

syaffa said...

Agree ! Kat 17 ni pn same mcm tu. -__-

hananishikido said...

tu la... pelik kan?

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails