Sunday, April 18, 2010

berkecamuk!!!

ape la masalah aku sekarang ni pulak...
chemy, lepas aku struggle sampai jadi terencat kejap tadi tinggal lah satu tajuk lagi nak cover.
yang lain belambak lagi.
ok, yang tu hold dulu.

sekarang ni.
ape masalah laptop aku???
selalu aku set facebook memang home terus.
tapi tadi aku bagi kawan aku pinjam laptop sebab dye nak bukak fb tu...
lupe pulak aku nak cakap suruh pakai internet explorer sebab aku memang x pernah nak logout kat modzilla. tapi sekarang. aku nak login balik dah x boleh. what the h**l?

masalah masalah.
bukan aku rajin sangat nak bukak fb tu tapi memang kalau aku bukak laptop, lazim nye aku akan bukak fb sekali. tapi...

dye cakap macam ni,
"Firefox can't establish a connection to the server at login.facebook.com."

ape masalah yang sebenar benarnye ni???
x faham aku. sape yang faham tolong la bantu...

update: ok settle... sabar je la... dah boleh login. no more logout.

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails