Wednesday, April 14, 2010

jangan bace kalau rase nak gelak...

aku tengah serius ni...
x main2...

salah tak kalau aku nak orang appreciate aku lebih sket?
aku selalu tengok movie...
boyfriend heroin selalu peluk and calm down kan heroin kalau dorang ade problem.
tapi aku x de boyfriend, so kalau aku harapkan kawan aku macam tu, bolehkan?

pelik, kenape semua orang yang aku sayang, take care, x appreciate aku.
bukan x pernah... tapi time aku mengharapkan ade orang untuk teman aku, jarang ade yang betul2 take care pasal aku...

aku anak sulung... eh, second. perempuan sulung.
so, aku x boleh harapkan sangat perhatian mak bapak aku kat aku sorang. mak aku selalu cakap aku suka manjakan diri sendiri. dah tu, orang x nak manjakan aku... nak buat macam mane lagi...
aku selalu rindu orang... tapi boleh kira berapa orang yang rindu aku. watak aku x penting ke dalam hidup orang lain?
ade problem baru cari aku. time seronok, lupa aku. dari dulu... aku dah immune dah. tapi sekali sekala terasa gak orang buat macam tu.
aku diperlukan sebab, kalau aku x de, rase cam kurang. ke takut aku terasa?

kawan baik? kawan rapat? sahabat sejati? ape tu?
serius aku x faham dengan maksud term2 tu.
tapi, terasa x, kalau dah lame gile baik, kalau x lama pon, problem kongsi same2, tapi kalau kat mane, tak pernah pon publish aku as orang yang penting dalam hidup dia. x kisah la fb ke, blog ke, mane2 la... x layak ke aku duduk dalam list macam orang lain?

aku memang ceria, tapi bila aku serius memang aku serius. x main2.
malasla nak cakap pasal ni... tapi nak cerita kat sape2 kang ade yang terasa. tulis kat sini je la...
dah lame sangat, x de orang duduk atas katil aku, baring atas katil aku, sembang same2 sampai tengah malam... i really miss that time. sekarang, duduk la sorang2 atas katil kongsi masalah dengan blog aku ni...

one more, aku benci kawan2 aku treat aku macam adik. memang la aku ni kira magnae r gak. paling muda tapi kita sebaya... cakap dengan aku x yah selindung, direct je. ade problem, cter je la. x yah tunggu dah settle baru nak cter. aku boleh pikir ok... kadang2, beria x nak bagi tau aku pape. sebab, budak kecik x yah tau. aku ni x de la innocent mane sampai x matang langsung...

yang penting, post ni bukan untuk orang yang same. jangan terasa. aku sekadar meluahkan. sebab, aku teringin nak ade orang peluk aku time pujuk aku... bukan duduk jauh2 kate don't worry be happy...

sekarang final week. tolongla bagi semangat kat aku. jangan biar aku yang iman senipis kulit onion ni online macam sekarang... study hanani!!!!

p/s: dah lame jugak x de sape teman aku study sampai tengah malam...

2 analisis anda:

yong farehah said...

srius aku nak nangis...
"dah lame sangat, x de orang duduk atas katil aku, baring atas katil aku, sembang same2 sampai tengah malam... i really miss that time. sekarang, duduk la sorang2 atas katil kongsi masalah dengan blog aku ni..."
tu paling kene skali ngan aku skrg... wuwuwuwuwu
jom2 sembang2 sambil makan tiger...

hananishikido said...

jom!!! sekarang orang dok atas katil aku sebab nak tengok movie kt laptop aku je...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails