Saturday, April 17, 2010

please encourage me!!!!

ya allah...
isnin ni!!!
final exam! kimia!
how!!!
macam mane nak cover balik ni... bila aku buat latihan, ade je yang aku pening macam gile...
bukan subjek tu je... tolong, time2 ni la semangat aku kejap naik kejap turun.
nasib boleh online subuh2 je. thnx wifi yang selalu menyusahkan aku. nak sambung tidur boleh x?
semangat! come to me... please...
di kala budak matrik sedang bergembira kerana dah habis periksa, aku di sini sedang menggila untuk periksa. huh... hanani! go!

i wanna cry n cry n cry!!!
sempat lagi aku tengok shinee hello baby last episode tadi...
aku nanges!!!!!!! berjuraian air mate aku.
i hate good bye.
yogeoun... shinee... love you more and more...
hohoh. sayang mereka...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails