Tuesday, April 27, 2010

tough day and week

exam dah nak habis dah...
alhamdulillah setakat ni x de la aku nak nanges2 sedih2 lepas jawab exam...
bukan x de masalah, tapi x teruk la.
muet hari tu?
entah. kalau reading, susah jugakla... tapi x de la x boleh jawab langsung.
essay, tajuk yang gembira, tapi grammar? hehehe...
listening, sorry la... telinga aku agak pekak sket even aku duduk betul2 depan speaker.
tapi aku x de la sampai sedih2 ke ape ke.
orang lain siap kate boleh dapat band 2 je la, teruk la...
adoi... hilang confident aku yang x berapa confident ni.
x pe la... i'll do my best for speaking. ganbatte!

tapikan,
ade tapinye....
dah nak dekat 2 minggu exam plus seminggu study week, keje aku tidur je...
kalau x study, tidur atau tengok movie.
bayangkan, esok ade paper agriculture, semalam aku boleh habiskan 11 episod drama Bambino!. giler la aku ni... x sedar diri betul.
belajar xde la banyak mane, tapi rehatnye.
ya Allah, selamatkan lah hamba mu yang x sedar diri cam aku ni...

sekarang, buat pertama kali dalam sem ni, aku ulang, sem ni, aku jejak kaki kat library.
teruk x? dah nak habis sem dah... lagi berape hari je lagi.
bukan ape, dengan personaliti aku ni, boleh ke aku belajar diam2 kat dalam library yang serba senyap ni...
stress we...
aku x boleh melalak nyanyi2... x leh jerit2 kalau x faham.
tapi, hari ni ingat nak buat la anjakan paradigma study kat library ni.
namun, aku terbawak mister laptop aku ni sebagai teman.
sudah nye, faham2 jela.
mane lagi aku concentrate. online ke study. dah la hotspot memang membanggakan kat sini.
sudah... study! ikuzou... fighto... oh!

1 analisis anda:

shazlea shayla @ maria said...

ello dear, x semestinye kamu tito n jarang jejak libry result kamu K.O..percaye lah miracle is everywhere.. yg penting study smart.. InsyaAllah Allah bantu =)

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails