Wednesday, April 7, 2010

tag dari hanis amanina

1. Siapakah anda di rumah?
saya ialah nur hanani x kira di mana sahaja. di rumah, sekolah, universiti dan sebagainya...
tapi di rumah, secara spesifiknya adalah seorang kakak yang dipanggil kakak oleh sesiapa
sahaja, abang, adik, mak, bapak, opah, atok, semuanya jadi adik saya sebab saya adalah kakak.
2. Siapa anda di samping rakan?
disamping rakan??? nur hanani jugak la... tapi kalau persepsi, tanya mereka la... jangan tanya saya. saya x tau... nanti saya tanya mereka.

3. 5 benda yang belum tercapai.

bukan 5 je... banyak...
-saya belum dapat realisasikan impian saya untuk dapat 3.7 untuk dapatkan sebijik handphone baru dari abang saya...
-kawen. boleh x?
-ade sebijik honda CRV yang dibeli pakai duit saya sendiri.
-sambung belajar kat jepun.
-jumpa dengan salah seorang boyfriend yang pernah saya mention selama ni. x kisah la, dari
news ke, super junior ke, dbsk ke, shinee ke, big bang ke, cn blue ke.... hehehe....

4. Siapakah nama pasangan anda?


pasangan? pasangan ape? pasangan bercinta? yang tu ramai la... saya dah cakap dah kat soalan no 3 td...

5. Ceritakan 5 perkara yang anda suka tentang pasangan anda.


mereka pandai menyanyi dan menari... boleh? saya memang suka orang yang boleh
menyanyi dan menari... i like it...
6. Bila tarikh anda couple?

bila mereka ade album or lagu baru. bila lagu mereka sedap dan gembira....

7. Apa kenangan pahit anda bersama pasangan?

bila ade orang lain suka mereka...

8. Lagu tema cinta anda


lagu dari album mereka...

9. Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?

x perlu berubah. i like the way you are...

10. Tag 10 rakan yang lain
anybody kan answer this question...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails