Friday, April 9, 2010

semalam dan hari ini....

semalam ku datang riang
tersenyum buat mu senang...
ku hias, diriku, membuat hati bertambah sayang!!!

ok pass...
semalam...
aku buat presentation bio...
memang bengang sedikit la mase sebelum presentation tu...
before tu, classmate aku cakap, presentation kat bilik kuliah yang dekat fakulti.
penat aku jalan jauh nak setting bilik tu, tiba2, lecturer aku kate nak buat kat lab je.
dah la kat lab x de speaker... x ke hati aku ni rase nak mencarut je... sabar2...
then, classmate aku suggest, buat dekat satu bilik kuliah yang kosong ni...
sekali bilik kuliah tu, speaker rosak pulak... agak2, ape perasaan aku mase tu?
then, aku yang tengah hangat membara ni, berlari la turun pegi office nak tengok bilik kuliah lain ade kosong tak... rupanya ade... alhamdulillah...
then, start la presentation yang dimulakan oleh group aku...
bayangkan,
nak terkeluar anak tekak aku buat presentation, dengan mic lagi, lecturer aku boleh tidur...
classmate aku boleh gelak dengan gembira tengok presentation aku. sekali, yang nak ambik markah aku boleh tidur...
lagi sekali, agak2, ape perasaan aku?
rase nak mengamuk tak...
habis presentation aku, group lain pulak, terus beliau x tidur dah...
aku tau la beliau penat, mase kelas lain buat presentation sebelum tu pon beliau dah tidur dah.
tapi consider r sket... aku group first...
habis je presentation, aku yang tengah panas ni, terus ambik mister laptop aku dan online dengan gembira kat belakang. malas aku nak peduli dah... lepas tu ade makan2 sket n aku terus sambung online sambil mendownload shinee hello baby... hehehe...

tapi bila aku muhasabah diri balik, aku rase itu la yang lecturer kimia aku rase mase aku tidur dalam lecture kimia pagi tu...
aku tidur pukul 2 semalam nye, so, mate aku memang x leh nak adjust lagi dah...
member aku kate, aku sayang sangat kat kertas kimia tu sampai aku asyik cium je kertas tu...
rasenye, aku dapat tangkap 2 helai je dari berape belas muka surat dalam lecture tu...

malam pulak, pegi UM, ade dialog antara agama... best la jugak tapi dah last2 tu, dah nak pukul 12, mate aku serius, tak leh... duduk depan tapi kepala tunduk je... mesti panel tu perasan. lantak la... kawan aku dengan kakak yang bawak aku tu dah gelak2 dah tengok aku... balik, aku tidur sepanjang jalan...

hari ni, nak balik... yeay!
bas pukul 1.30. so, aku chow dulu..
babai!!!

p/s: happy birthday jonghyun oppa!!!

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails