Friday, June 18, 2010

bola bola...


gile la manusia mase musim bola ni... yang x minat bola pon boleh tercegat depan tv tengok bola...
aku, mak aku, adik2 aku, boleh duduk layan bola even bapak aku yang leader nye x de...

yang paling lawak semalam la...
aku ni tak tau la sokong yang mane, tapi asal ade orang nak gol je, suara aku boleh jadi suara yang paling kuat menjerit dalam rumah tu...
semalam, mase gol ketiga argentina or second gol untuk hinguain, time tu orang dekat surau tengah solat isyak. aku pulak on the way nak masuk bilik nak solat... air sembahyang menitik-nitik lagi. sekali, singgah jap depan tv... kebetulan, time tu la gol nye, aku pon macam biase, menjerit2 tanpa sedar... sekali, pah aku yang tengah sembahyang dah rakaat pertama, terus datang dekat kitorang, "ngape??? ngape jerit2 tu?" kami pon tergelak la and aku terus tutup pintu jalan nak ke tempat tengok tv... sian pah aku...
lepas tu, aku tanya bapak aku yang baru balik dari surau...
dengar tak suara kami ramai2 tadi? bapak aku kate dengar... sure, orang surau kelam kabut fikir sape yang score,. termasuk la bapak aku yang ingat korea yang score... x khusyuk dah mereka sembahyang... sorry la... suara2 tu suara yang tak sengaja... mane aku nak sangka mase aku lepak sekejap dekat situ dye nak gol... dah la hatrik. yang gol kat gawang sendiri tu nasib la... dah jadi 4-1, kalau x, x de la banyak sangat... pastu, makin hensem pulak aku tengok higuain tu... hehehe...

3 analisis anda:

diyana anwar said...

bongok. lawak aa.
eeiii suka higuain ! <3

ko tau. aku pun sama. tadi kan g kafe tu, lepas tu kat kafe biase la ade tv. aku ngan kawan aku je pompuan mase tu. time tu akudah amik nasi, dah sette bayar sume nak pegi la amik tempat kan. tibe2 aku tenampak argentina tgh lawan ngan korea (Aku takdpt tgk smlm, tv aku taktunjuk), aku pun termenjerit. 'EH ARGENTINA!' kuat jugak. time tu ade sorang laki tu tengah nak duduk amik tempat depan aku trus lari jauh g tempat lain. hahaha bongok punya laki. takut beno ngan aku pe?? EEIII buat malu je

yong farehah said...

ha2... rilek ah diyana... laki tu je x paham.. die ingt x dk pompuan minat bola...

yang ko nanie, apehal menjerit?? sian org surau x khusyuk.. ha2... (macam la aku x jerit kalau tengok) pastu dan2 ah kau tengok higuain hensem... pasal die buat hatrik kan?? ha2...

hananishikido said...

hehehe... diyana, bese r tu... lelaki suke buat pelik kalau pompuan buat macam tu...
farehah, aku terjerit la... reflex action... mmg higuain hensem pe...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails