Sunday, June 6, 2010

love is cinta...

apehal menggatal semacam je tajuk post aku ni...
tapi serius... aku dilamun cinta...
tapi cinta yang x kesampaian la macam biase...
semenjak dua menjak ni aku dah tergila dekat big bang electric love tour...
mereka sungguh awesome mase konsert tu...
hahaha... aku gile... tolong la buat konsert big bang kat malaysia. nak pegi...
TOP yang dah kurus sungguh comel mase konsert tu... taeyang, suara nye makin meruntuhkan perasaan aku. GD, makin berkarisma pulak aku tengok. daesung, adoi... leleh... sedap sangat suara dye... seung ri, makin berkualiti r dye sekarang. best sangat la konsert tu... tapi lawak la taeyang cakap jepun... sengau... hehehe, sorry ek. konsert tu buat dekat Yokohama Arena, Japan.
so, memang sume pakat speaking jepun la... tapi berani cakap sket2 je... boleh la paham...


lagu follow me... memang cair...
vokal taeyang, no 1...

khamis ari tu, mak aku dah kluar hospital. hari ni insyaallah adik aku pulak kluar.
aku pon dah sihat, kembali la rutin aku macam biase... pagi basuh, sidai kain...
tengah hari tolong masak. malam cam biase urut kaki mak aku...
seminggu ooo rehat... x buat pape pon mase aku demam tu... mane x nye, nak bangun pon x boleh. tapi sekarang dah sihat, kembali jadi suri rumah... kalau free, tu yang aku start menonton konsert big bang tu... x pon menghabiskan One Pound Gospel yang x habis2 dari dulu. nasib best. x de la nyesal aku tengok. kame... comel...

rancangan nye cuti ni aku nak tukar layout blog ni. tapi malas la nak buat backup file... tapi aku dah boring menghadap ice cream tu. tapi x tau nak bubuh layout macam mane... idea... nanti la aku pikir. jom survey dulu... ape kate survey!

2 analisis anda:

yong farehah said...

ceh!!! ape cite blog pon tuka name jd stay?? tau ah stay best!! XDDD
GD mane boleh amik title karisma TOP... tp TOP bole amik title comel GD :D pasal TOP mmg comel!! tambah2 bile die geram pastu cakap die hebat jepon gak XDDDDDD

hananishikido said...

Sebab aku tengah gler kat stay. hormon aku telebih secrete ble aku dengor stay... aaaa.... cayor....
gd comel top pon comel...
sume comel... aku dah gler~!!!

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails