Saturday, June 12, 2010

world cup??? layan je la...

tahniah korea... Daebak!!!
lee jung soo, awal2 dah score dah.
park ji sung. style...

aku sembang pasal bola?
world cup???
sungguh x sangka...
tapi kalau dah satu rumah aku asyik cakap pasal tu je, x kan aku x masuk kot. mesti rase ketinggalan. tapi korea ni, lain sket la... support la asia... lagi pon aku suke jugak dekat park ji sung. player MU... aku x suka MU tapi kalau ade orang pelik sket main dalam kelab tu mesti aku tau jugak kan...
tengok pulak kat channel FWC kat astro, lagi puas...
x yah la rajin nak pegi skrin besar kalau dah ade tv kat rumah.
tapi paling penting untuk peminat2 bola@world cup, sembahyang dulu baru bola...
tengok la timing nye, pukul 7.30 start. ade la yang melayang maghrib tu karang. tambah yang tengok kat kedai.
semangat pulak aku pasal bola ek. ye la... rumah aku dah riuh ni, x join rugi...

big bang spirit...


suju style...


congratz taehanminguk...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails