Wednesday, June 2, 2010

lastly

lastnye boleh jugak aku meneruskan kerjaya aku sebagai penulis blog ni setelah sekian lame... cewah...
ni semua gara2 demam aku yang over tu...
sampai seminggu pulak tu... siap main jangkit2 kat mak aku lagi tu.
sekarang aku dah sihat sket, mak aku plak tersadai kat hospital sebab suspek denggi.

teruk r family aku... hari tu bapak aku kene tahan kat hospital sebab problem jantung. hari ni, adik aku pulak masuk hospital sebab demam. antara semua yang sakit, aku je selamat sebab x kene tahan.
namun begitu, banyak yang yang aku terima sebab sakit ni...
berat aku turun sebab x makan pape sampai seminggu... wehu!!! tu je advantages kalau sakit...
pastu tangan aku ni, merata2 bekas kene cucuk. asyik kene ambik darah je... lepas ni nak ambik lagi. x larat wo...

sekarang, ok sket kot. x tapi x la sangat lagi, selagi lidah aku ni x leh terima air sejuk feveret aku, selagi tu la aku x ok... pastu, nanti, ade je yang call aku pesan suruh aku minum air banyak sebab platelet aku menurun. nak naik kan balik. barula aku tau purpose aku ambik darah banyak2 tu... dah la darah aku yang x pakai tu MA tu buang je dalam tong sampah. sayu aku tengok darah aku dibuang begitu rupa. sape yang mintak sakit tu, jangan la... kalau kene macam aku ni, seksa... x seronok x lalu makan bende feveret kita... sedih...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails