Thursday, June 10, 2010

penenang jiwa dan raga

tau kan result aku x memuaskan hati aku?
tapi...
nasib la ade penenang jiwa dan raga aku ni melegekan sket kekecewaan aku. good timing!
oleh sebab excited nak cter, aku online gak pagi2 ni. kalau mak aku nampak ni mati aku. tengah sebok kemas rumah nak online plak...
x pe. pendek je. nak cter gk.
mimpi aku... orang kate mimpi buruk x leh cter kt orang. kalau mimpi best x pe kan???

semalam di kala aku tengah tido...
aku mimpi aku ade boyfriend hensem... x ingat sangat muka nye tapi aku sure dye hensem...
aku rase mase tu aku dah besar dah boleh kawen dah...
tapi kenape bila aku nak masuk kelas aku jumpa Miss Faye ( cikgu aku mase kat MRSM) pelik pulak. biase la mimpi memang pelik. tapi best wo... hilang sket sdey aku... yang lagi peliknye, banyak scene tu kat hospital. maybe sebab ari tu mase aku sakit ari tu aku banyak kali kene pegi hospital kot... dalam scene tu dia sakit. x ingat kenape. romantis gler dia... sakit2 pon baek lagi dengan aku. tapi lagi satu pelik, mase nak jumpa mak bapak aku sihat pulak dia. dah discharge kot. lantak la, janji aku mimpi best malam tadi.
terima kasih mimpi. tenang sket jiwa aku. orang maybe kate aku gatal tapi x de ape yg boleh comfort kan aku dari kekecewaan seba result aku selain diri aku...
kalau wajah dia macam ni boleh kan???

thnx jugak sebab membaca...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails