Friday, June 11, 2010

makan makan makan

sebelah rumah aku ni buat katering, depan rumah buat kenduri esok, rumah aku ade macam2 makanan.
tadi, jiran sebelah rumah aku masak pebende ntah, tapi bau nye membuat kan aku teringat kat daging salai masak lemak cili api yang aku pernah makan kat kenduri yang aku pernah pegi suatu mase dulu... sedap nye bau... menusuk hidung aku... aku cakap kat mak aku, mak aku cakap, "diam... kang deme dengar." eleh... dengki. hehehe... x de la. tapi kan, adat la berjiran, kalau dah masak sampai bau sampai hujung kampung, hantar la sket kat jiran sebelah menyebelah... bukan la aku nak sangat kat lauk pauk tu. tapi ye la... jiran. x kan x paham lagi kot. kalau nak masak sendiri2 baik duduk je kat celah2 hutan, x pon, buat rumah sebijik dia je. x yah buat sebelah rumah orang. betul tak?

makan... hari tu baru je berat aku turun sket mase demam hari tu. tapi elok je aku sihat, aku makan x ingat dunia wo... bahaya nye... aku nak jugak kadang2 joging2 dkat kawasan rumah aku ni tapi takut la... anjing... aku fobia kat anjing... macam mane ni...

2 analisis anda:

yong farehah said...

srius menakot kan anjing2 kat umah ko tu :)) aku pon kuat makan wei... bile la nak kurus ni hu2....

hananishikido said...

byk kali da anjing tu lalu sblh aku, jantung aku, ya Allah...
we... ari tu, aku da kurus da kjap... da sehat ni...
cre nk kurus, ko minum air je. jgn mkn. tp x mmpu we... mak aku msk sedap...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails