Sunday, December 25, 2011

tak nak...

pada suatu petang yang tak berapa nak hening...

mak aku bercerita dekat bapak aku, masa dekat kenduri tadi ada orang tanya,

orang tu: anak yang mana dah bertunang tu???
mak aku: mana ada sape bertunang lagi... belajar lagi semua...

bla... bla... bla...

lepas bercerita, aku, mak aku dengan adik aku sembang-sembang la pasal aku tak de boyfriend lagi bla bla bla....
tiba-tiba mak aku berkata,

tak payah ada boyfriend, nanti mak cari je dekat kome...

dan aku dan adik aku sepakat membalas,

tak nak!!!! biarlah kami cari sendiri... nanti kalau mak cari tak best....

dan tiba-tiba juga, bapak aku menyampuk,

bapak aku: dah la tu sembangnya, pegi mandi.
aku dan adik aku: ok.

nak sembang lebih sikit pon tak bley. ape pon tak bley.

2 analisis anda:

misyamissyou said...

hehee mak cari lg bagus kot..tp tentukan la ciri2 yg dikehendaki hihii

hananishikido said...

takut mak x jmpe je ciri2 yg ditentukan tu... hehe...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails