Wednesday, September 21, 2011

love letter: dear Mr. rice

dear mr. rice,


        thanks from the bottom of my heart for the love that you give to me. it's been a long time since we talked to each other. i wonder how you're doing each and everyday. i'm so sorry that i had to stop seeing you for a while.


         forgive me for leaving so abruptly. however, i have my own reason for doing that. the truth is, your never ending love had made me too happy until i forgot to take care of my body. i've gained weight and need some time to get back my slender body.


        i still love you and probably always will. it just that i can't see you now. i promise to try my best to always look gorgeous in your eyes. until then, i really hope you will wait for me. 


p/s: don't worry, i will be with miss Vegie for the time being. 


your love,
jeniper lopes.


ignore grammatical error. aku sure banyak gila salah.

kalau siapa baca ni, mesti ingat aku gila tulis surat cinta tiba-tiba macam ni. tapi aku memang gila. aku dah gila. gila!!!!




mr rice



hahaha. gila.

tak la. ni surat yang aku kena hantar dekat lecturer aku. lecturer aku kata hantar love letter with simple sentence. mana la aku reti nak buat ayat simple-simple ni. dah nama surat cinta, mesti la aku nak ayat beria sikit. tapi tak boleh la. kan dah terbantut idea aku. lepas tu, lecturer aku tak suka essay panjang-panjang ni, lagila terbantut idea aku. aku kan suka tulis panjang-panjang.

tapi surat aku tu surat cinta la sangat. tak de cinta-cinta nya. kawan-kawan aku lagi serius ber emo-emo tulis surat tu. aku yang tak cukup perasaan cinta ni tulis la apa yang terlintas dalam kepala otak aku. lantak la. tak de nye lecturer nak marah aku...

first time tau I tulis surat cinta in english... keke... bajet pernah tulis yang bahasa melayu. tapikan, mana tau? kot-kot aku pernah tulis. har har har. lupakan.

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails