Sunday, September 25, 2011

the separated YEKKKS

*ini entry penuh gambar

kalau siapa yang follow blog aku, mesti pernah dengar aku sebut kompeni Yek atau akademi yek ata Yek and The Jiran. kalau tak pernah dengar, baca je la entry yang ni.

sebenarnya entry ni aku tribute untuk ahli lembaga pengarah akademi Yek yang dah berpecah ke merata-rata blok sejak sem baru ni start. yang bukan ahli pon boleh baca, boleh boleh...
antara ahli lembaga pengarah bersama rakan-rakan
kenapa yek? sebab?

perangai kitorang semua memang Yek. tapi sesama kitorang je la. tak la dengan orang lain. kenapa letak akademi depan Yek tu? kekeke

menurut imaginasi kitorang yang tinggi mengalahkan Twin Tower ni, akademi Yek ni merupakan akademi yang melatih pelakon-pelakon baru untuk menjadi hot bagaikan brad Pitt, Angelina Jolie dan sebagainya. mereka semua telah berjaya dibawah didikan kami. untuk makluman Tuan dan Puan, kami juga mengendalikan perkhidmatan kaunseling batu belah tak bertangkup yang dijalankan di Bukit Ekspo UPM. oh ya, jika anda perlukan kelas pengacaraan juga kami akan jalankan. presiden kami juga mempunyai sebuah sub-akademi yang bernama, Cumi's academy dan menjadi pengetua disana. 

itu semua imaginasi. but yeah, we made everything we did soooo interesting. we laugh at everything and no fighting. ok tipu. fighting jugak kadang-kadang, tapi semuanya settle dalam sekelip mata.

semangat? yeah!!!

zaman tak tau malu

the end of asasi days

what so ever, everything started will have the end. and that is what happened to us, we've been separated to different blok, but there is no end to our happy academy. the presiden and the board of directors also will still have our  usual meeting.


at times like this, we can still meet each other. masa ni perjumpaan blok. ok boleh jumpa, time makan, ok kalau free boleh jumpa, nak keluar? roger-roger je la. maknanya, dah bertukar bilik pon boleh together gether lagi.


 so tak payah susah-susah hati kalau kita terpisah jauh dengan kawan-kawan kita, banyak saluran yang kita boleh pakai untuk contact satu sama lain. kalau yang tak contact tu, jangan terasa-terasa, entah-entah kawan kita tu busy, banyak hal dia, tak kan asyik sibuk nak contact kita je.

so? be cool!

kalau kawan kita tak contact kita, kita contact dia. kalau kita dah contact, kawan kita tu tak nak layan, cari kawan lain. tu baru cool!

2 analisis anda:

diRi AkU... said...

cool gilaaaaaa!!!!!!
errrr...yg teka2 sape presiden tu contest ka???nak join bulih...?
sy taw spa presiden...hahahaha..=P

hananishikido said...

teka la, hadiah, perjalanan percuma ke kompleks agrobio dengan bas berwarna hijau bersama senior yang tercinta.

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails