Saturday, March 12, 2011

internet sekarang tidak lagi selamat dilayari

sambung ayat di atas,
oleh orang yang imannya senipis kulit bawang...

serius... semalam aku search word 'kedai buku' untuk assignment aku, memang la keluar gambar kedai buku segala bagai tapi...
kenapa mesti ada gambar lucah terselit di celahan gambar kedai buku?
kenapa? apa yang mereka lakukan sehingga mencemarkan perkataan kedai buku??? serius aku emo... kalau aku  tekan bookstore tu lainla... orang putih ni bukan tau malu sangat. but now the problem is... the word is 'kedai buku'!!! WTH! that means, orang Malaysia la yang letak gambar tu... malu wei malu...

bayangkan kalau kanak-kanak yang still suci lagi otaknya, search perkataan yang tak pernah terlintas dekat kepala otak kita yang akan terselit gambar lucah macam tu, contoh, search perkataan 'flower', niat budak tu suci nak cari gambar flower, sekali yang keluar, gambar bunga dan...

i bet, ade la sorang dua yang akan search word 'kedai buku' and 'flower' kan... suka hati, kalau kuat iman, try la...

one more thing, boleh pulak dekat referrer aku ade keyword search 'jantan gay', apeke jadahnya gatal sangat pergi search pasal jantan gay sampai blog aku? ye... memang la hari tu aku ada cakap pasal gay... tapi lembu jantan yang gay... kenapa manusia sebok nak mencari jantan gay dekat internet???

aku tak tau la manusia zaman sekarang ni... tak faham aku, otak tu aku tak tau la warna apa dah sekarang. kesian budak-budak kecik lagi dah tengok benda-benda tak elok tu... family, parents, teachers, watch your kid when they searching image in the internet... image dekat game yang budak-budak selalu main pon dah tak elok, sila lah perhati mereka untuk selamatkan generasi akan datang... kesian dorang boleh rosak sebab salah kita sendiri...

faham!
credit to: http://www.theinductive.com/

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails