Wednesday, March 2, 2011

gay kah mereka??!! *entry separa lucah #2*

sila baca sampai habis supaya tidak berlaku salah faham yang meburukkan mana-mana pihak terutama pihak yang terlibat,

pagi isnin, Dr. Kassim mengajar tajuk Reproductive system of domestic animal.
antara tajuk menarik,
Estrus- cow, comes into heat. (stim) atau ayat panjangnya, when a cow will accept a male for breeding due to behavorial and physiological changes.

general signs of cow in heat,
-increase nervousness (dia suka terkejut-terkejut)
-swollen vulva (jangan tanya aku vulva tu apa)
-licking other cows
-stands to be mounted (dipanjat bukan memanjat)

faham?

tak faham sudah. aku bukan nak buat kelas fisiologi. tak pe tak pe...

petang isnin pulak, aku ada amali dekat Ladang UPM yang amatlah luas sekali... amali untuk pemagaran sebenarnya. tapi sambil-sambil belajar buat pagar, mata pon meliarlah melihat keindahan alam sambil ditemani oleh lembu-lembu yang tengah meragut rumput...

ladang terbentang meluas...

tiba-tiba,

kelihatan dua ekor lembu sedang saling jilat-menjilati. Yeeeeeeeeekkkkkkk...
lepas tu aku lihat pula jantina mereka untuk memastikan apa yang aku belajar tadi betul ke tak.
mak oi!!! dua-dua jantan... dah la main jilat-jilat, lepas tu panjat-panjat... aku tengok keliling, aku dengan dua tiga orang kawan aku je yang nampak. geli gila!!! tercemar kepala otak aku tengok lembu ni. gay ke mereka ni??? apa yang aku belajar tu semua sign untuk lembu betina. tapi mereka jantan!!!

aku pon malu nak letak gambar ni... lembu ni... cover la sket...
aku stress.
kenapa orang lain tak nampak? oh, mereka khusyuk membina pagar.

fortunately, sorang kakak ni bagi tau, dua ekor lembu tu bukan gay... they just want to show that they are in heat sebab dekat situ tak de lembu betina... they need lembu betina!

la... ingatkan dorang gay...


tu la, buat tengah jalan lagi, kan aku dah salah faham...
oh yeah! mereka tak gay rupanya...
tak pasal-pasal je aku buat dua amali terus...

2 analisis anda:

Aizat said...

HUGAGAGAGAGAGAGA!!!!

Sumpah lawak la shial aq bace post ni! Nani2, ko ni bab mrepek2 mmg no 1 kn? but it's awkwardly interesting for such incident to happen in your amali kn? haha

hananishikido said...

aku suka merepek ek? tak pe... merepek menceriakan kehidupan. tapi memang lawak kot insiden ni...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails