Sunday, February 27, 2011

kenapa dengan nama aku?

tadi, tangan aku yang gatal ni rajin pegi Google nama aku nak tengok aku famous amos ke tak.
setelah beberapa saat,

apesal ramai sangat orang malaysia nama nur hanani ni?

ok, ramai rupanya orang sama nama dengan aku. tapi aku macam attracted nak tekan satu link ni. tajuknya, Nur Hanani. ok, itu nama aku. satu demi satu perenggan aku baca tiba-tiba, sampai dekat sini.


ma. mane dapat name NUR HANANI ek ma???

mamaku : dulu... pak ngah suggest name NUR AIN
pak ude suggest name NUR HANANI

* dipetik dari blog beliau*
ops.................................


kenapa sejarah kitorang macam sama? 


mengikut dialog aku.
mak, kenapa nama kakak Nur hanani ek?


mak: dulu... bapak suggest nama nur ain
pah@mak@tok (tak sure) nak nama nur hanani.


why...
lagi satu cerita,


aku lahir 27hb 12, *sila ingat*
sama tarikh dengan jiran setangga bilik aku. namanya ain, ok farah ain.


so now?
persoalannya, kenapa nama aku mesti ada kena mengena dengan nama Ain?
sedangkan Ain adalah musuh ketat aku dizaman sekolah rendah dulu?


aku pelik... tapi tak pe lah. nak buat macam mana... apa-apa pon, setelah di Google, rupanya nama aku memang famous amos sebab ada maksud lain. maknanya, hanani memang famous. hahaha *gelak jahat*




see... arashi pon pakai nama aku...

2 analisis anda:

zakiah said...

hahaha... jgn suami kau letak name ain dah la :P

hananishikido said...

hoho... no way man..,.

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails