Monday, February 7, 2011

TOP masuk Mangga!!! oh no!!!

kalau selama ni aku cukup tak suka tengok artis-artis bergambar dalam Mangga, terbukak sana sini, terbelah sana sini, duduk tepi kolam, peluk-peluk, seksa seksi, sekali, TOP, my sexy baby, masuk Mangga???!!!
aku juga tidak percaya... namun gambar di bawah ni adalah kenyataan...
nasib baik kau seorang yang sopan...
nasib baik TOP sopan orangnya... calon menantu mak aku la katakan... tak de lah, aku tipu. tapi mak aku tau aku nak jadikan dia menantu mak aku. ok stop. aku berangan.
tapi... why? macam tak sesuai je TOP dalam majalah macam ni. bukan aku burukkan majalah ni tapi majalah ni kan... tak tau nak cakap ape. yang penting aku tak suka TOP dalam majalah tu. ye, nur hanani tengah berlagak macam bini TOP.

TOP suka perempuan bertumit tinggi? apekah? bukan patutnya kasut bertumit tinggi ke?
I'm VIP to the core... jangan marah aku berperasaan begini...


TOP adalah yang berambut silver...

2 analisis anda:

yong farehah said...

shit ah mangga!! exposed top... habis ah sume org nak top nnt =)) top dah rambot hitam balik!! XDD

hananishikido said...

yeah! aku gembira. akhirnya, TOP kembali normal

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails