Friday, March 25, 2011

kami stress

serius stress kalau lecturer bagi lecture dekat lab sampai tiga jam tapi satu experimen pon tak buat. dah la tak faham. bukan aku je, serius hebat kalau orang tu faham.

perhatikan jam sudah pukul berapa. dan beliau masih tidak mahu berhenti
kelas habis pukul 5, tapi 4.30, beliau masih semangat.

ini nota aku. jangan tanya kenapa bentuknya begini. sangat hodoh sekali. aku sendiri pon tak faham apa aku tulis
beliau marah kami tak tulis nota elok-elok, tapi apakan daya.... kami tiada tempat bergantung.

ini nota budak sebelah aku. ade BINGO dan XOX. maknanya apa? oh ye, dia tak main  dengan aku.
untuk pertama kalinya dalam hidup aku jadi budak degree, aku kena marah dengan lecturer sebab tak pay attention. padan muka kau hanani. layan lagi budak yang nak main. elok aku salin apa yang lecturer aku cakap terus aku malas nak menulis dah. ni semua sebab tuan punya kertas kat atas ni. geram.... grrrrrrrrrrrrrr... tak habis-habis ajak aku main Bingo la XOX la... malas aku. tapi bila dah nak habis tu, aku pon dah stress, aku layan je dia. sekali, kena marah. shew!!!! fuuuu!!! benci tau...
lastnya pukul 5.30 baru kitorang lepas. keluar je kelas, berair mata aku sebab stress sangat... god... aku rasa macam dah malas ak masuk lab lagi dah... bayangkan, sampai pak cik yang jaga lab tu pon terkejut tengok kitorang tak habis lagi... nak buat muka kesian pon dah tak larat. en HazamiTutor je yang sanggup tunggu kitorang habis... tenkiu mister. yang lain semua dah blah. tinggal la kitorang student menerima syarahan lebih masa tu... 

ini tulang kambing sebenarnya. tapi cerita fiction budak sebelah aku mengatakan bahawa ini tulang binatang hijau dibawah ini.
tidak!!! itu bukan tulang saya. tulang saya adalah pemadam, pensel, pen dan pembaris....
ok tak lawak.
ouh... pertama kali jugak dalam hidup aku, aku duduk dalam lab selama tu. kalau masa asasi dulu, satu jam setengah je, lepas tu, aku blah dah. now... so stresss...

4 analisis anda:

Anonymous said...

lain kali amik pertanian sudah..haha

hananishikido said...

x lwk lgsg.... aku dengan tumbuhan bagaikan magnet utara dengan utara. x de kimia lgsg...

hakeemhanafz said...

encik tutor=encik nazmi

hananishikido said...

encik tutor= encik hazami

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails