Thursday, December 9, 2010

adekah aku ditakdirkan untuk bodo maths di UPM?

isk.. isk...
sungguh sedih sekali...
result dah keluar dan seperti biasa, gara2 go eh gara2 maths, result aku macam bodo sedikit. tak de la sampai teruk sangat. tapi apesal average sangat? tiga2 sem aku jadi student asasi dekat UPM ni, result aku lebih kurang je. dan untuk second and third sem, perosak result aku ialah, maths!!!
kalkulus dengan statistik. hanani... kenapekah nasib kau begini...
dah la sem depan ade subjek kalkulus... mati la aku... ya Allah... tolonglah bagi aku semangat untuk cemerlang dalam subjek berhantu ni...
subjek lain? ok sangat!!! dan aku sangat bangga bila aku dapat A- untuk subjek BIOLOGI! wow! eh, alhamdulillah... aku syukur dengan result aku tapi biase la manusia... siyes aku sangat tak puas hati dengan math... 44/100??? siyes aku bodo maths...
cikgu... dulu saye pandai maths kan? tu la... masok UPM konfiden sangat... ye ke? tak la...
bantula aku... aku tak nak bodo maths untuk selamanya...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails