Sunday, December 19, 2010

mereka cantik...

mak aku kate, orang cantik ni, kita yang perempuan ni pon suka nak tengok...
aku pulak, suka tengok perempuan cantik. namun aku bukan gay ok! ye la, nak tengok lelaki tak boleh selalu.  perempuan pon jadi la... 
mereka yang ade dibawah ni, bagi aku sangat cantik. dan aku sangat suka melihat mereka. once again, I'm not gay!

ok, ini desktop background aku. cantik tak beliau. nampak innocent je.
name: Victoria (fx)
asal: china tapi jadi artis dekat korea

salah sorang artis malaysia yang sangat cantik.
name: fazura
patutnye aku crop gambar ni tapi malas. diambil dari family outing. tak de make-up pon cantikkan?
tengah pegang b**i pon cantik
name: lee hyori
asal: korea

cantik tak? aku suka tengok semua drama lakonan dia sebab dia sangat cantik.
name: karina okata
asal: japan

yang ni sape tak kenal tak tau. bini marc anthony ni memang la cantik. baju2 yang dia pakai pon menambahkan kecantikan dia.
name: jennifer lopez. (sape tak kenal?)
asal: new york

ramai je lagi manusia cantik kat dunia ni... kalau aku bubuh mungkin penuh page aku ni dengan gambar mereka...
one more time, aku bukan gay! aku suka melihat mereka sebagai satu ciptaan Allah yang begitu indah. acece...
yela... aku tak secantik mereka. tapi aku cantik ke?
hanya tuhan yang tahu...

2 analisis anda:

yong farehah said...

kuang haja!! aku baru je rancang nk buat pos mcm ni mggu lps... tp mcm asik problem connection je... aish... ha2... kau tggu list pompuan cantik aku plak XDD tp kita same part fazura tu :DD

hananishikido said...

ko pon ske fazura ke? haha...
ok, aku nantikan list ko plak. tengok sape lagi cantik.

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails