Monday, December 20, 2010

booty woman

secara tiba2, aku teringin sangat nak pakai boot. aku pernah je pakai. mase dekat PLKN dulu... macam best pulak pakai boot. nampak smart dan kemas. semalam aku Google la boot2 yang cantik, memang cantik. selalu aku jalan2 dekat shopping complex, memang sure la aku try boot2 yang kedai tu tayang. lepas tu pekerja dekat kedai u tengok aku slack sebab syok sangat try2 kasut tapi tak nak beli. sape tak nak beli wei... kalau aku ade gold kredit card memang aku dah borong dah satu kedai tu...


tapikan, nak pakai boot, bukan boleh dengan sembarangan pakaian. dulu aku pakai boot dengan uniform celoreng tu boleh la. sekarang, aku dah la tak pernah try skinny. takut. nak pakai legging? nak mati?
pastu, tak kan la aku nak pakai dengan baju kurung. sia2 la boot yang sampai lutut tu aku pakai. tapi aku teringin sangat nak pakai. style la... 
pic courtesy from Google
lagi satu masalah. harga... aku dah survey. boot seketul macam dekat atas tu bukan ade yang 40-50 ringgit. ratus je banyak. nak yang murah ade, boot phua chu kang. tapi kalau aku nak bawak pergi ladang bolehla... nak bawak pergi jalan memang impossible... tapi cantikkan boot yang ade bulu2 tu kan?

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails