Monday, December 27, 2010

Happy bornday everybody!!!

wehuu!!! happy nineteen to me!


tak malu wish dekat diri sendiri. ye la... aku wish dekat orang lain pulak...
Happy 22nd years of your life dear Ok Taecyeon!
have a blast!

Ok Taecyeon

lagi-lagi,
Happy birthday, Salman Khan. walau ko tak tau kita punya birthday same, tapi aku dah tau semenjak aku darjah 6 lagi tau tak? berbanggalah sebab birthday kita sama tarikh. ahaks!



nanti... ramai lagi... tapi sebab korang buka artis, aku bubuh nama je la dekat sini.

happy bornday to...

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

dan semua2 yang sambut birthday hari ni. bersyukurlah anda dan saya dapat hidup hingga ke hari ini....

nak hadiah?
ok, seratus senyuman aku hadiahkan untuk anda semua!!!

ok, cerita aku pulak, as usual, birthday aku yang ke 19 ni aku sambut dengan linangan ayor mata tepat pada pukul 12 tengah malam... tipu linangan, setitik je... terharu aku dah 19 tahun...
trimas dekat mak bapak aku kerana telah membesarkan aku sampai aku jadi betul2 besar... May Allah bless you all!

then... muchos2 gracias, arigato gozaimasu, thank you so much, jutaan terima kasih aku ucapkan dekat semua insan yang dah wish dekat aku, yang bagi hadiah dekat aku hari ni. even family aku buat bodoh je pada birthday aku ni, siap tanye lagi kenapa celcom bagi kredit percuma dekat aku, korang telah berjaya membuat aku happy! wehuu! tapi korang ni pon... wish je ke... cube wish berbentuk cek rm1000 ke, berserta permintaan no akaun aku ke, suruh aku tunggu bungkusan sampai ke... ni tangan kosong je...
hehe... tak de lah... i'm really grateful dah you all wish kat i...

ok, aku list mana yang sempat je ek,
thanks muchos2 to...
nur farehah (u're the first)
room mate (muna, syuhada, didan, ecah)
nani azwa
alia halid
intan
ayu
student2 mrsm lenggong yang wish kat aku,
student asper yang wish kat aku
wira wirawati plkn yang wish kat aku
senior UPM yang wish dekat aku
miss haseena and cikgu rozilah
saudara mara dan sahabat handai...
mak su and cu

dan anda semua! terima kasih sebab sudi wish dekat aku even korang tau birthday aku dari notification facebook je! tak de name jangan terasa.
 lagi...
ha! Celcom! terima kasih sangat2 la pihak celcom sebab sudi bagi kredit RM 30 ringgit kat aku serta free 7 hari untuk no 8pax. i love you celcom. jasamu dikenang!
mmm... ade lagi tak?
ok la, ucapan terakhir, terima kasih!!!!

4 analisis anda:

Naziemi Yusoff said...

aku orang first baca! HB NANI! :)

hananishikido said...

thnx kimi!

Izyan Hamizi said...

hepi bday nanie ^^ may Allah bless u always :)

hananishikido said...

yan!!!!!!!!!!!!!!! thnx! rindu ko...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails