Thursday, December 23, 2010

Alhamdulillah...

i got what i really want... 
aku dapat kos animal sciences or name glemer nye, sains penternakan...
lepas ni aku akan hidop bersama haiwan2 yang sejenis dengan gambar di atas... bila aku dah dapat kos ni start la rumor berlegar2 kat telinga aku ni... ade je buat skrip sendiri kate nanti, bila aku dah kerja, ade orang akan call aku dan berkata,
orang tu: cik, boleh tolong jagakan ba*i2 saya. 
atau...
orang tu: cik, kandang bab* saya mengalami masalah, boleh cik tolong kami?
dan sebagainya...

kos ini aku pilih last minit... first aku memang dah confirm dah nak ambik agriculture sebab tu kos paling selamat untuk aku. tapi lepas aku fikir balik, aku dah pernah jadi petani... mase asasi dulu memang kena jadi petani. dua sem... dalam dua sem tu, percent tanaman aku berjaya hanya lah 10% je... itu pon hidroponik. tanam pokok terung 50 batang yang berbuah nye dua pokok je. itu pon buah besar penumbuk aku je. 
tanam kangkung pulak, alahai kontot nye kangkung aku... sampai member aku kata, tengok la tuan dia tinggi mane... cilakak. 
last nye aku fikir2, better aku ambik, animal sciences. mereka dah memang hidup. bukan aku kena berusaha untuk mereka hidup. aku just kena make sure, haiwan2 tersebut terus hidup. 

and now, i got it. doakan aku supaya tak malas nak belajar ok!
welcome my real university life!!!!!!!!!

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails