Friday, December 17, 2010

tajuk satu: handsome? heechul... tajuk 2: bengang boleh?

sungguh gatal entry ini. ok, aku memang gatal. tapi itu bukan point aku.
tadi, aku menonton Music Bank Special Stage. oh!!!!!!!!!!!!!! heechul nim sudah potong rambut. he looks so manly!!!!!!! boleh tak aku suke heenim balik? can I? Can la...
lepas aku kecewa dengan style rambut TOP, aku mencari2 sape yang ade rambut lawa... dan ini dia! Kim Heechul!


wawawa . gelie btol teok ikan at ataz nie enn . huwm . smbunx cite yg kedua . mse kyla nga dduk lpak2 teok baby . paz uhh adek kaka ipar kyla ajak kyla e fishing at swah padie . kyla unn join lahh . munx best . air laju . koz bru lpaz ujan enn . sjuk + nyaman jewp . dduk pnye dduk . tnggu pny tnggu . last2 kyla dpad ikan . ikan haruan . heche . best aww . kyla smpai na tjatoh mcox parit gara2 na tarik ikan bwk naek ataz . huhh . akhirnye . bjaye jgak . besho ikannye ~ best sanad . nme jeww uma dkat nan swah enn . tpie munx jaranx btol na e mncing . ta minad sanad , tpie skali skala tuu . lyan lha jgak enn~ heche . oke lahh . smbunx cite esox . kyla ade keje nie . papaix~ thanks sbab sudie usha blog kyla~


ok, ayat2 diatas bukan aku yang tulis. maaf kerana copy tak mintak kebenaran. memang page tu tak bagi copy pon. pinjam la... nak buat sasaran kemarahan aku jap. ok, adik aku secara tak sengaja telah follow budak ni pakai account aku. dan secara sengaja aku bukak page budak ni dan merasa amat meluat sekali. nak muntah boleh?
first, kenapa aku marah: tengokla... the way she's writing... pernah pegi sekolah belajar bahasa melayu ke tak? ok, fine kalau nak tukar sikit2. normal la, nak bagi readers seronok baca. tapi kalau dah macam baby bercakap, tak boleh dimaafkan.what the hell jarang jadi jaranx? kalau aku kerja untuk Dewan Bahasa dan Pustaka, aku tangkap dah budak macam ni dan seangkatan dengannye. aku pernah tulis dalam entry aku dulu, aku memang tak suka baca word2 macam tu.
second, why? this girl, realy makes me feel annoyed with her. betol ke ape aku tulis ni? lantakkan. tak malu ke mengaku adik aku tu husband dia secara rasminya dalam blog dia? nak mengaku boyfriend, its ok la. ramai orang buat macam ni. aku tak buat. tapi when she said my brother married with her, sorry. tak boleh diterima.
serius, aku tak suka budak ni. mak aku pon tak suka. yeay! mak aku berpihak dengan aku. adik aku tu lantakla dia nak kata ape pon sebab dia lelaki. tak effect ape pon. tapi perempuan? tak malu ke wei... lantak la kau. kalau da syok sangat dengan adik aku tu, repair diri dulu, kalau tak, mati kecewa la kau sebab mak aku bercadang nak serang kau!!! hahaha!!! gelak versi syahaiton...


aku dah tak follow budak ni dah sebab terlalu #$%^&*. isy... tak tau nak cakap ape... sorry ye dik...

2 analisis anda:

yong farehah said...

no! no! no! kau dah cakap kat aku ritu kau x suke heechul dah... x boleh kembali... :)) aku suke jugak rambot baru die ni... tp aku rindu rambot lama die... wuwuwuwu

fuck off sape yang tulis mcm haram tu!! heh he... aku emo pasal aku x boleh baca lansong ape budak tu tulis :DD

hananishikido said...

aku lg rase bengang n nak soh dye fuck off dari idop aku... menggedik je... suke rambot heechul! x pe la, x nk kembali. sila la ambil semula bliau ye...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails