Friday, January 14, 2011

adik!

hohohoi!!!
adik? akak? fan?
ape yang sedang ingin aku bincangkan???
ok, aku jelaskan.
aku bukan suka sangat dengar cover lagu-lagu ni. sebabnye, memang selalunye tak sedap pon, geli aku nak dengar. first time ni wei, aku dengar benda2 ni!
najwa latif, nama bapak dia pon dah sama dengan aku, muda dari aku, tu yang jadi adik dengan akak tu. huihuihui... lagi satu! kami mempunyai bakat yang sama! huahuahua!!! sila gelakkan aku yang perasan ini.
sedap wei... bukan senang aku nak puji orang melayu nyanyi unless kalau suara dia macam ziana zain atau nishino kana. memangla budak ni banyak nyanyi lagu cover je, tapi cover dia versi dia la...
dah la, tak payah susah2 baca cerita aku, dengar je lah sendiri. tekan play dekat video dekat bawah tu dan sila tafsir sendiri...






2 analisis anda:

Anonymous said...

best2...

hananishikido said...

kan... adik aku tu...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails