Sunday, January 9, 2011

aku gila!!!

serius.
aku memang gila.
syok sangat stalking sampai dari 4 jam yang lalu baru satu muka surat je nota antomy yang aku baru tulis...
sila tampar muka aku sekarang.
oi hanani! kau tak sedar diri ke ape? report tak buat lagi, nota tak habis lagi, sok ko ade larian relay interkolej apekebende namenye ntah, ko boleh relax sambil menaip entry baru?
oke, sebelum aku menyumpah-nyumpah diri sendiri baik aku tekan publish post dan tekan close dekat hujung google chrome ni.
sekarang!!!

2 analisis anda:

Hanis Amanina said...

sempat lagi ayat 'tekan publish post' tu. hahaha aku pulak mesti save as draft terus

hananishikido said...

mestila tekan publish post... kang rugi je aku taip even pendek pon... hehe... nak jugak tu...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails