Sunday, January 2, 2011

tv dah hilang... T_____T

mana pergi tv dekat bilik tv... tinggal astro decoder je... kata aku dengan perasaan yang amat hancur sekali...
sedihnya... aku dengan penuh cita-cita balik UPM nak sambung tengok marry me mary dekat KBSW, sekali, tv dah tak de...
 siapa yang ambik, bagi la balik... kolej, mane tv...
nak sambung episod 9...
tu la, niat tak baik, balik upm dengan semangat sebab nak menggatal, tu la jadinye. tapi... nak tv...
nak tonton mereka... mereka comel kan? aku dah la suka perempuan cantik dan comel ni... no! i mean, seronok tengok mereka. aku bukan gay...
comel tak comel tak? sambil mata wink2
akhirnya, habis jugak hotaru no hikari 2. wow! buchou semakin best! lawak dan gembira la cerita ni... silakan tengok kepada siapa yang belum tengok.
inila boyfriend I!!! walaupun buchou tua, dah 38 eh 39, buchou tetap di hati I. eeii geli. 
adik aku kata aku suka dekat orang tua sebab aku amatlah excited bila tengok manusia macam fujiki naohito dan datuk SRK. mereka handsome la... no doubt. this matured look of fujiki naohito make me feel ya a auw la... SRK pon same.
buchou!!!! senyumanmu menawan hati dinda...
ni lagi satu, walaupun tua, wajahmu tetap menceriakan hidupku...

2 analisis anda:

yong farehah said...

wei, apehal aku tgk dlm hard disk aku x dk cite hotaru no hikari 2 ye? adekah aku lupe nk copy ritu? wuwuwuwuwu

hananishikido said...

x la... aku baru habis donlod ari tu... mmg la ko x de. we, aku lupe ambik cite salt... dah cite2 tinggi da nak tengok...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails