Sunday, January 30, 2011

thank you Nuffnang!!!

selama ni aku amat la pelik sebab selalu aku baca orang post pasal betapa excitednye mereka bila dapat Buffered earning (BE) dari nuffnang ni. dan sekali pon aku tak pernah heran dengan BE aku sendiri. manalah aku tau BE tu sebenarnye $$$...
tapi, bila aku perhatikan BE aku macam tak bergerak je, baru la aku perasan kehadiran dan kegunaan BE tu... ye la... aku ingat nuffnang dah merajuk dengan aku sebab tak cakap terima kasih...
tadi, bila aku cek BE aku, dah bergerak balik! Yeay! thank you!!! arigato!!!
sungguh ku tak sangka... rasenye sebab aku hantar ticket dekat nuffnang hari tu kot...
ooo... pape je la. anyway, thanks so much!!!

2 analisis anda:

Hanis Amanina said...

tahniah!! nanti masa cash out, perghhh berbunga2 je hati ohh :D

hananishikido said...

tp kalau aku kene sabo la sket... ntah taon bile baru boleh cash out nye...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails