Sunday, January 9, 2011

aku atlet hari ini

panas + penat = panat?
jumaat: aku menguji kebolehan long distance aku di bukit ekspo. oh, walaupun aku dah lama tak lari, aku still boleh bernafas selepas 1km. ok, aku masih seorang star long distance runner... huahuahua... bila pulak aku jadi star ni... ok aku tipu. tapi untuk apa aku buat semua itu?
wajah gembira lepas lari macam orang gila dekat bukit ekspo. rehat sebentar sebab teringin nak jadi kanak-kanak rebena

muna buat muka gangster sebab aku ajak lari non-stop

ni ha... untuk acara larian berganti-ganti jalan raya interkolej UPM... disebabkan kasih dan cinta aku dekat kolej aku, aku berazam untuk buat yang terbaeeeeeeeekkkkkkkkkkk! mak oi... nak tercabut kaki aku ni... dah la sakit muscle sebab lari mase hari jumaat hari tu tak hilang lagi. sabo hanani sabo... makanan tengah hari percuma keluaran kolej sedia menantimu... oopppsss... pecah rahsia, sebab ade makan free rupanya. *ahaks* tak de la... betul ni, sebab aku sayang kolej aku... tapi sebab makan free pon betul jugak. hehehe...
lihat disitu, hari ni aku boleh kesan mereka athletic atau pun tidak. jawapannya?

dan hari ini, wajah yang dijaga rapi sepanjang sebulan cuti sem, burn juga akhirnya... tapi, worth la sebab kolej dapat no 3 keseluruhan dari 14 kolej yang participate... uisy, and i'm one of the contributor. huihuihui... bangga teman.

selepas relay 1km x 6. hoho... aku bangga dengan diri sendiri. berlari tanpa henti samapai senak six pack aku... tapi, apesal kembang semacam je wajah aku tu?


seruis... sekarang aku rasa macam nak tidur sampai malam. tapi, assignment ada yang menanti...
tak pe lah... wahai assignment, izinkan hamba beradu sebentar ek, kang hamba dah refresh, hamba siapkan tuan assignment ye...

2 analisis anda:

Anonymous said...

rajinya ko berlari-lari kan.
aku malas nak join sebab dah lama tak berlari...
erk,nati sakit satu badan sebab tetiba je kena lari..

hananishikido said...

sebab tu aku lari siap2... tapi sakit nye pon da ade siap2 la...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails