Saturday, January 15, 2011

first time contest: pic hitam putih paling cool!

click here to enter the contest
aku masul contest?!?! unbelievable! aku sendiri tak percaya dekat diri aku sendiri. 
ape syarat nye???
oh, bagitau aku nak menang kenapa...
kalau saya menang... saya nak beli takoyaki banyak-banyak! wow! i can imagine me and takoyaki together! 
pic paling gembira pernah aku ada.
tiada dlm gambar: dua ahli yeks company
sila bagi aku menang supaya aku tak rasa sia2 masuk contest ni. first time ni. 
sebab aku masuk contest ni???
sebab dean dedik jemput. suka je dia nak menyusahkan aku. lagi satu sebab: hadiahnye, berupa wang tunai! wow! forgot to mention, aku mata duitan.

lepas tu dia suruh aku tag 5 orang supaya aku tak rasa menyusahkan diri aku seorang sahaja.
  • farehah (masok je wei... kalau menang boleh joli takoyaki same2)
  • hanis amanina
  • nanie azwa
  • atie rahaman
  • tira muhadi

6 analisis anda:

Anonymous said...

smart gambar...
TOKOYAKI>>TOKOYAKI>>

hananishikido said...

oi!!! salah eja lagi!!! takoyaki la!
aku memang smart! ahaks*

hananishikido said...

nanti pikir dulu... kang mase abes join2 contest je... ape pon, i'm ur follower. so satu syarat dah selesaikan???

female said...

cantik gile kot pic tu.
ade contest ke?
masuk la weyh.
duit share dgn aku kalo menang.hahaha

:D

hananishikido said...

jom, teman aku g makan takoyaki yg enak sekali...

siti fatimah said...

wah pic lompat2 gitu..hee

tengs sebab join ! good luck :)

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails