Wednesday, January 19, 2011

tiba-tiba aku rasa wow

orang korea dengan bulgaria baca blog aku??? 
terkojut aku wei... deme baca ape dalam blog aku yang tulis bahasa melayu ni? kot la... jumpa dalam search engine... cari apa? 
tu la sebabnya aku rasa wow...
yang kat bawah ni, analisis untuk pengunjung hari ni. korea? bulgaria? sungguh wow...
nampak tak nampak  tak?
yang bawah ni pulak minggu ni punya. indonesia? hungary? japan?
lagi wow!
even sikit pon, aku nak rasa wow jugak. 


besarkan mata anda dan lihat dengan lebih jelas.
kalau orang lain mesti macam tak herankan? tapi aku heran... i'm not famous at all... thats why i feel so wow!
and...
that means... i am the one who is very wow! huahuahua!

2 analisis anda:

Hanis Amanina said...

hahaha boleh geng ngan aku!! :D aku suka usha visitor negara2 lain ni. haaha

hananishikido said...

haha... jom geng together gether

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails