Saturday, January 15, 2011

tired, awesome, stress and some mix feeling... dan... sila berhati-hati

morning:
kokorikulum. aktiviti: bom iklan dengan jambatan gantung spaghetti.
awesome?
yeah sure! eisy, dah cakap omputih dah aku ni. ok ok... kenapa syok? sebab aku menang dua2 game. macam budak-budakkan? semangat gila...
first- bom iklan, kami kena kumpul lagu dari iklan sepanjang zaman dari lahir dulu sampai sekarang, dan main bom-bom dekat orang lain, we start and we win! semangat tak?!!! serius, hilang malu segala. yang penting, konfiden! pakai iklan, unik sket, baru adventure, selalu pakai lagu biasa je.
second- jambatan gantung spaghetti, wow... we got pengiktirafan dr Mr faizal as our fasilitator. beliau kata, jambatan kami unik and terpanjang. beliau kata jugak, we think out of the box sebab tak pernah ada orang terfikit nak buat jambatan macam tu. yeah guys! out of the box!!! it surely happened when YEKS company are unite! (mende aku cakap ni)...


bila kumpulan YEK bersatu
and petang, we continue our adventures journey to meet my brother at dewan besar. hari siswi... macam ramai je yang tak tau. abang aku ade booth kat situ. booth derma organ. ade bran? sila sila mendaftar untuk menderma organ anda. abang aku... dah kurus siotttt!!!! tak sangka aku. makin hensem ye abang aku. kembali seperti sediakala.
and aku, jadi macam manusia tak betul sikit tadi. jalan sorang-sorang tak ingat orang belakang. biarkan.

abang aku ni... coklat dengan beg yang dibaginya... abang, i'm already 19+ okay...
bagi la RM something2 dua tiga keping... gembira sedikit aku yang miskin ni...
one more thing...
masa on the way nak pergi dewan besar tadi, satu kemalangan berlaku. tengah-tengah universiti ni pon nak eksiden jugak. guys, don't you ever think you will safe even you're in front of traffic light. semalam pon ade jugak eksiden, betul-betul dekat traffic light... yang tu aku sempat ambik gambar. yang tadi tak sempat.
gambar dari dalam bas. tak clear sangat.
sila berhati-hati walaupon anda dalam kawasan universiti okay!

lagi satu, tadi dalam dewan. aku jumpa kakak dekat dalam gambar dekat bawah ni. selalu aku jumpa gambar dia menyelit dekat blog orang je. tapi tadi aku jumpa depan-depan. cantikla akak ni...


cantikkan? nak tau dia ni sapa, tekan dekat gambo ni...
okay, kehidupan adventure aku tidak terhenti disitu sahaja. mungkin bersambung kejap lagi, esok, atau minggu depan atau bila-bila sahaja selepas ni... doakan aku tak putus asa dengan kehidupan adventure ni...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails