Thursday, January 27, 2011

ei, pompuan, tak malu ke nak menggedik dengan orang lelaki yang tak tentu lagi akan suka layan kau???

oh aku rimas... apesal ek, perempuan suka menggedik lebih-lebih depan lelaki??? ok, bukan semua. aku gedikkah? mungkin. tapi depan lelaki? ya Allah, jauhkan aku dari perangai macam tu.

aku bukan la benci dengan perempuan macam ni, tapi aku rimas. sekali-sekala aku teringin nak bagi pelempang sedas dekat perempuan gatal macam ni. yeah, i know, you tak interested pon dengan lelaki tu tapi please la... behave yourself. aku yang malu bila tengok lelaki tu pandang pelik dekat kau. aku bukan malu sebab ape, tapi sebab kalau kau buat perangai dekat-dekat dengan aku, tak ke rase macam perangai kau tu ade merecik sikit dekat aku. jangan la buat macam tu... i pemalu ok!

lepas tu, kalau dah lelaki tu gaya macam tak nak bagi nombor dia dekat kau, jangan paksa dia... eisy... aku bukan jeles tau, tapi come on la... mane kemaluan kau? ade hal penting ke semua nombor lelaki kau nak?
aku pelik...

wahai kaum perempuan jenis ini, tak kan selamanya lelaki yang layan kau sekarang akan layan kau. aku dah cek dah... mula-mula layanla... lama-lama, bila lelaki tu dah rimas dengan kau, tengokla jadi apa...
sebelum ni, aku ade kawan, serius aku rimas, semua lelaki dia main pegang, usap, sapu, ulit, suka-suka hati dia. then aku kata, we'll see, tengok selama mana lelaki-lelaki tu tahan dengan dia. masuk sem 2, ambik kau! mampos kau kene bantai kat facebook. padan muka. kalau kau tak buat perangai, mungkin aku tak benci kau tapi kalau dah macam tu...

itu pun kalau kau sedar kau tu gedik
semoga kemaluan anda bertambah dari hari ke hari...

3 analisis anda:

hakeemhanafz said...

cakap dulu kat orang tuh(macam kenal..)..tulis kat blog je x jadi jugak..dia nak dengar ke x lantak dia..at least kau dah sampaikan apa y patut..juz my opinion..wallahualam..

hananishikido said...

dh ckp dh... tu yg aku boleh dpt title puaka tu...

hakeemhanafz said...

wow.dasat2.xpe.ﻓﺎﻟﺼﺒﺮ ﺟﻤﻴﻞ.

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails