Tuesday, January 4, 2011

kalau aku tau degree live macam ni...

aku dah suruh dah mak aku terima je pinangan mane2 lelaki kaye...

serius hectic. dengan class straight without any gap dari pagi sampai petang gila, berkejar dari bangunan ke satu bangunan. lepas ni pakaian untuk ke kelas pada hari isnin sampai rabu ialah baju berseluar dan berkasut sukan. lantakla orang nak kate aku pegi kelas macam nak bersukan ke ape ke, suka hati.

fuh...( lepas nafas panjang) nak cerita pon penat.
kalau mereka yang kerja jadi tukang sapu ke sape2 yang tak berjaya melanjutkan pelajaran yang selalu cakap menyesal sebab tak continue study tau hidup degree macam ni, mesti mereka tak menyesal dah. hehehe...

tapi,
aku tak menyesal sebab...
aku tak de kelas hari JUMAAT!!! oh, impian aku tu untuk tak de kelas hari jumaat.... dan sekarang aku bersyukur dengan degree live aku...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails