Thursday, January 6, 2011

kisah kambing dan tudung

wowowowow! yo wassup! astaghfirullah...
ok, assalamualaikum...
kuliah sudah bermula... pembelajaran sudah bermula, dan stress juga sudah bermula. lihat gambar di bawah dengan teliti. pic ni diambil mase amali anatomi semalam. melekat habis bau kambing dibadanku. dah la lepas tu masuk kelas ber air-cond. nasib orang tak perasan aku kehadiran bau-bauan kambing dalam bilik kuliah semalam...

kambing yang sombong mase mula2 aku sampai. pandang pon tak nak...
pegang kambing mungkin best, tapi yang tak bestnye, satu lab anatomi dan fisiologi tu just ada 10 orang je sebab yang lain register lab lagi satu and now, jumlah tu dah susut ke 8 orang... mak oi... nasibla kalau ko asal nye budak asasi... sedih pulak aku rase. no no... jangan sedih... sila bersemangat ye hanani! jumlah orang bukan ukuran, kesungguhan itulah yang akan membantu aku nanti. cewah. beri tepukan kepada aku!
kambing yang berjaya 'diraba' oleh kami semua.... habisla kau kambing...
pic tumpang dari dean
first time aku pegang, raba, dan picit2 kambing tu secara beria2 sebab our lecturer's stare was so menakutkan. lalu, kami pon menynggopkan lah diri kami semua bersama dengan kambing2 tersebut. kambing tu pon macam dah redha je lepas kami buat dia macam tu. maafkan kami wahai kambing. kami nak belajar...
haaaa!!!! kan dalam artikel aku dulu, aku pernah cakap aku teringin nak pakai tudung macam adik aku ni kan? kan? kini, aku dah reti! yeay! muchos2 gracias to fatin liyana, yang cantik menarik kau memang the booom!
model: adik aku

model second class: aku
jangan pedulikan wajah aku. aku cuma nak cerita aku dah reti pakai je ok? jangan tengok lama, nanti tersuka. huahuahua...
model asal yang cantik lagi menarik yaw yaw...
pic tumpang from fatin liyana
cantikkan??? cantikkan??? bukan aku. ye aku sedar diri ini siapa. i mean, adik aku dengan kak fatin di atas ni... usahla dibandingkan aku dengan beliau yang putih melepak lantaran aku ni cekelat kelabu yang berkilat...

2 analisis anda:

yong farehah said...

comel nye kambing... curi satu untuk aku!! XD

hananishikido said...

meh dtg sini kte buat operasi... ckp je nk kambing jnes ape. sume ade...

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails