Monday, January 3, 2011

hectic day, bachelor's day

bila aku tengok semua member2 aku yang baru start degree hari ni buat post, aku pon nak jugak...

actually, tak sepatutnye pon busy sampai macam hari ni... tapi sebab kursus ape pon tak daftar lagi and 8 orang je dari ASPer yang ambik animal science and kelas ade yang cancel ade yang tukar tempat,lepas tu baru tau kena buat short sem mase cuti sem nanti pastu grad lambat satu sem dari orang lain, lepas tu ade kursus yang tak boleh daftar and jadual hari isnin yang tersusun rapat... agak-agak, boleh ade perasaan nak terjun bangunan tak?

masuk je mane2 kelas, mesti lecturer tanye yang mane ex- ASPer... yang tu ok, acceptable. tapi ade pernyataan sorang lecturer ni sangat menghiris kalbu. he said, kalau dah masuk lambat tu grad pon lambat la kan?
janganla macam tu... kami pon tak tau semua ni boleh jadi... really dumbfounded when we know all this... tak de sape bagitau pon...

lepas tu, kena sekelas dengan senior??!!!??! tak pernah ade perasaan pelik macam tu... tak terfikir degree macam ni... ooo... macam ni... ok, tapi sebab kuota banyak dah penuh, kami terpaksa lah menyusup masuk ke mane2 kelas yang ade kosong. macam segan pon ade tapi lantakla... everybody have their own first day... bukan aku je... fortunately and thank god, aku dan roommate got same class for every subject. terpisah la sikit dengan yang lain. and thank god once again, aku tak de kelas hari jumaat. walau bagaimanapun, kelas hari isnin dari pukul 8 sampai 7 malam... ok, itu acceptable, tapi! kelas amalan ladang aku yang memerlukan aku untuk ke ladang haiwan seperti lembu dan kambing bersambung dengan lecture english! bayangkan, dengan sedikit bau kambing yang melekat dekat baju aku, straight kena terus pergi lecture english yang berada dalam lecture room yang ber air-cond!!! omo...

for assignment for english class, we need to pronunce word such as 'what, which, when, where, and why' and differentiate with word such as, 'wart, witch, went, wear, and y'. easy? never?
banyak kali aku try dan hasinya, hanya angin mulut aku yang over...
dah la esok kena present depan semua orang cara nak pronunce word tu... ya Allah... jangan bagi aku malukan diri sendiri esok...

0 analisis anda:

klik jika anda berminat

Related Posts with Thumbnails